زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

اولین برف زندگی ما

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ
به نام او
سلام دختر مامان
امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدیم و من و شما با هم رفتیم که پرده آشپزخونه رو بدیم بالا تا خورشید خانم بتابه توی خونه، دیدیم خورشید خانم نیست!
زمین سفید بود از برفی که برای اولین بار در زندگی زهرا از آسمون خدا باریده بود. من کلی خوشحال شدم و کلی برای شما توضیح دادم که این برفه که زمینا رو سفید کرده و اولین برف زندگیتون مبارکتون باشه خانم!
خلاصه ما از این اتفاق مهم عکس گرفتیم تا بعد ها زهرا خانم ببینه که اولین برف زندگیش چه شکلی بود. 
  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی