زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

ایستادن بدون کمک

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

به نام او

سلام عزیز دل مامان

این توانایی های شما انقدر این روزا تند تند شکوفا میشه که مامان کلی از فضای ذهنیشو هی باید پر کنه از تاریخ نگاری شکوفا شدن قابلیت های شما!

و اما یک توانایی مهم: ایستادن بدون کمک!

شما هی هر روز داره تعادلت تو ایستادن بالا میره و دیگه کامل میتونی با گرفتن یک دستت وایسی و تازه برگردی پشت سرتم نگاه کنی.

و اما دیروز وقتی من داشتم با شما تمرین تاتی تاتی می کردم و شما تند و تند قدم برمیداشتی یه لحظه گفتم بیام شما رو ایستاده ول کنم ببینم خودت چقدر میتونی وایسی. و این گونه بود که مامان به این کشف مهم نایل شد که دخترش چند ثانیه ای رو میتونه خودش وایسه ولی مامان باید مراقبش باشه چون بعد اون چند ثانیه شما به یک طرف که معلوم هم نیست کدوم طرف سقوط می کنی!

و این گونه بود که مامان چندین بار این کارو تکرار کرد و هی ذوق کرد!

البته این عملیات ایستادن به شرطیه که شما بخوای وایسی! اگه نخوای پاهاتو میاری هوا و اصلا به مامان اجازه نمیدی که شما رو ول کنه!

بله دیگه ما اینیم دیگه :)

  • مادر زهرا

نظرات  (۲)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بروز هستیم دوست عزیز خوشحال میشم تشریف بیارید خاک پاتون هستیم
دوست عزیز لیاقت داشت وبمون تبادل لینک هم در خدمتتون هستم

آفرین زهرا خانوم گل ...

هزار ماشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی