زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

اولین جلسه کلاس خلاقیت با زهرا

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ
به نام او
سلام دختر قند عسل مامان
امروز من و شما دوتایی با هم در اولین جلسه کلاس خلاقیت مادر و کودک شرکت کردیم. محل : شهرک غرب!
صبح امروز بعد از بیدار شدن شما من خیلی سریع صبحانه شما رو دادم و خودم یه چیزی چپوندم توی دهنم و با هم راه افتادیم به سمت اولین کلاس زندگی زهرا
کلاس توی طبقه سوم خانه مادر و کودک اردیبهشت برگزار می شد و مخصوص بچه های 1 تا 2 سال بود.
شما کوچکنرین عضو کلاس بودی. رها و هانا 16 ماهه و برسام و یه آقا پسر دیگه که اسمشون یادم نیست 23 ماهه بودن.
اول کلاس با یه شعر قشنگ شروع شد که توی اون همه به هم سلام می کردین و اسمتونو می گفتین. بعد کتاب خرسی رو خاله ستاره آورد که توش خرسی بهتون یاد میداد دست و پا و دل و چشمتون کجاست. بعدش هواپیما بازی کردیم با هم. بعد نقاشی با رنگ های انگشتی. بعد پا کوبیدن زمین و آخرش هم به به خوردن. این وسط ها هم برای آنتراکت با اسباب بازی های اونجا بازی می کردین. که البته  به علت جذابیت اسباب بازی ها کلا شما زیاد توجهی به مباحث کلاس نداشتی و بیشتر دنبال بازی بودی و خاله ستاره هم اصرار داشت کاری بهتون نداشته باشیم و بذاریم خودتون از اسباب بازی ها خسته بشین.
خلاصه که خیلی خوش گذشت. وقتی هم برگشتیم خونه شما از خستگی بیهوش شدی!
توی حیاط خانه مادر و کودک یه قفس خوکچه هندی بود که شما خیلی خیلی بهشون علاقه من شدی :
و این هم اولین اصر هنری دختر مامان با رنگ های انگشتی که البته اون گل رو مامان کشیده و شما بیشتر رنگ ها رو خوردی تا نقاشی بکشی :
  • مادر زهرا

نظرات  (۱)

سلام به مامان فسقل خاله
و خود فسقل خاله

خیلی قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی