زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

نی نی جدید میاد به خونه ما!

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

به نام او

سلام دختر مامان که دیگه یکم مونده بشه خواهر بزرگتر

راستش همش به خاطر شما بود. اینکه دوست داشتیم خواهر یا برادری داشته باشی که بتونین برای هم بشین دو تا دوست جون جونی.

و این شد که الان دقیقا 4 ماه تا اومدن عضو جدید خونه ما مونده ان شاء الله.

البته هنوز شما خیلی از قضیه مطلع نیستی و قصدمون هم دو تا چیزه. یکی اینکه شما موجود فوق العاده بی طاقتی هستی و اگه شصتت خبر دار بشه که یه نی نی تو راهه، دیگه صبح و ظهر و شب باید شما رو راضی کنیم که هنوز خیلی به اومدن نی نی مونده و نی نی هنوز قابل در آوردن نیست. ثانیا با صحبت با چند تا مشاور به این نتیجه رسیدیم که خبر دار شدن زود شما بیشتر باعث حساس شدن شما میشه و فعلا ندونی بهتره.

این بی اطلاعی شما در صورتی همچنان پابرجا میمونه که اطرافیان بذارن! واللا! تو سوپر هم میری ماست بخری باید به خاله خان باجی های زنبیل به دست اعلام کنی لطفا به زهرا چیزی نگین هنوز از قضیه اطلاع نداره!

بخش جالب تر اینکه متهم هم میشی که چرا هنوز بهش چیزی نگفتی باید آماده بشه! خب سوال اینجاست که یه دختر بچه سه ساله قراره چیکار کنه برای آماده شدن و آیا بیشتر از 1 ماه زمان برای آماده شدنش لازمه؟!!!!!!!

در هر صورت با هر مشقتی که هست ما هنوز شما رو در هاله ای از ابهام گذاشتیم بمونی که چرا شکم مامان هر روز داره قلمبه تر میشه!

این نی نی جدید که کم کم داره آماده میشه پاشو تو این دنیای عجیب بذاره یک آقا پسر گل به سره که ما با کلی آرزو های خوب اسم عباس رو براش انتخاب کردیم. امیدوارم دو تا همراه خیلی خوب برای هم باشین تا آخر عمرتون.

جمعه پیش من و شما بابایی خسته از روزه داری و کار فراوون رو برای استراحت چند ساعت تو خونه تنها گذاشتیم و رفتیم برای نی نی توی راهمون خرید کردیم. البته اولش شما فکر می کردی که اینا رو داریم برای شما میخریم و راه حلت هم برای اینکه چرا انقدر سایز وسایل کوچیکه این بود که من هر وقت کوچیک شدم از اینا استفاده می کنم. دیدم اینطوری نمیشه، راه حلی که به ذهنم رسید و جواب داد این بود که بهت گفتم اگه یه نی نی اومد خونمون اینا رو بدیم بهش و شما هم خیلی استقبال کردی و منتظر یه نی نی هستی بیار خونمون مهمونی و وسایل عباس آقا رو بذل و بخشش کنی!

این هم عکس اولین خرید های داداشی شما:

  • مادر زهرا

نظرات  (۳)

  • سیده فاطمه
  • سلام سلام مبااااااارکه
    خیلی خوشحال شدم از این خبر خوب
    به سلامتی و عافیت دنیا بیاد ان شاءالله
  • سیده فاطمه
  • اسمشم خیلی قشنگه
    قمر بنی هاشم نگه دارش
    به به
    مبارکا باشه
    حضرت ابوالفضل یاور همیشگیش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی