زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

نی نی پارتی!

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۲ ب.ظ

به نام او

سلام دختر مامان

پارسال وقتی زن عمو اولین بار درسا (یعنی دختر عموی شما) رو برد مهمونی نی نی های متولد مرداد نود و یک، مامان تصمیم گرفت که اگه نی نی دار شد حتما توی نی نی سایت با مامان نی نی های همسن نی نی اش دوست بشه و یه روزی نی نی اش رو به یه همچین مهمونی ای ببره.

و بالاخره این مهمونی اتفاق افتاد.

خاله سمیه عزیز همه مامان ها رو خونه اش دعوت کرد و 13 تا نی نی تیر ماهی رو دور هم جمع کرد.

دیروز من شما رو با کلی ذوق و شوق آماده کردم و بردم خونه خاله سمیه و خداییش شما خیلی خانم بودی.

اینم عکس دسته جمعی شما که البته اینجا 3 تا از نی نی ها هنوز نیومدن :

از سمت راست به ترتیب : یاسین-زهرا خانم ما-کیارش-النا-علی-رادین-آیسان-آراد-پاشا-یاسمین

  • مادر زهرا

نظرات  (۲)

  • شکوفه مامان یاسین
  • سلام مامان زهرا کوچولو خوشکل ...
    اینم وبلاگ یاسین هستش من لینکت رو گذاشتم که بهت سر بزنم اگه دوست داشتی تو هم لینک کن ...
    یاسین و مامانش خیلی خوشحالن که با دوستایی خوب اشنا شدن 
    بوس برای زهرا
    پاسخ:
    شکوفه جان لینکت کردم.

    وتقعا دست سمیه درد نکنه.

    به همه خیلی خوش گذشت.انگار نی نی ها دور هم که جمع میشن آروم تر میشن

    پاسخ:
    آره فرنوش جان من هم اینو چندین بار امتحان کردم. با آدم بزرگا خیلی آروم نیست ولی یه نی نی که باشه خیلی آروم میمونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی