زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

اولین برگشتن از حالت دمرو

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ب.ظ

به نام او

سلام دختر نازم

انقدر من ذوق می کنم وقتی شما یه توانایی جدید از خودت بروز میدی!

این روزها هم شما خیلی سریع هی مامان رو ذوق زده می کنی.

و اما مهمترین توانایی ای که شما در صبح روز 10 آذر از خودت نشون دادی برگشتن از حالت دمرو یا غلط زدن از روی شکم به پشت بود. 

مامان کنار شما نشسته بود و شما توی تشک بازیت داشتی بازی می کردی و دمرو شده بودی. مامان برای چند لحظه رفت بیرون و برگشت و دید که شما به پشت شدی! فکر کردم اتفاقی تونستی به پشت بشی ولی دیدم دوباره دمرو شدی و دوباره برگشتی به پشت!

مثل اینکه خودت هم خوشت اومده بود هی این کارو تکرار می کردی.

مامان هم عاشق ثبت لحظه های حساس زندگی شماست و همیشه کلی ذوق می کنه از اینکه تونسته این لحظه ها رو ثبت کنه.

این هم عکس اولین باری که تونستی از رو شکم بر گردی به پشت :

  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی