زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

اولین قدم مستقل

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

به نام او

سلام دختر کوچولوی مامان

شما دیگه کلی برای خودت خانمی شدی! اولین چشمه های راه رفتنتون هم داره نمایان میشه

زهرا خانم ما در روز 22 خرداد ماه یعنی در تاریخ 11 ماه و 8 روزگی موفق شد اولین قدمشو بصورت مستقل برداره و مامان رو به اندازه همه دنیا خوشحال کنه.

شما خیلی وقته که دیگه خیلی راحت بدون اینکه دستتو به جایی بگیری وای میسی و هر روز هم زمانی که میتونی وایسی بیشتر میشه.

مامان هم هر روز با شما تمرین راه رفتن می کرد و شما رو وایمیسوند جلوش و میگفت بیا. ولی شما هی خودتو پرت می کردی تو بغل مامان و قدم بر نمی داشتی. تا اینکه در اون روز تاریخی با یه عالمه احتیاط آروم پاتو بلند کردی و گذاشتی جلو و بعد خودتو پرت کردی تو بغل مامان. مامان هم انقدر شما رو ماچ و بوسه کرد که از خنده غش کردی.

از اون روز به بعد هی توانایی هات بیشتر شد تا اینکه تا دیروز دیگه شما به راحتی 3 قدم رو برمیداری . حتی مشاهده شده که دستتو به دیوار گرفته بودی و خودت دستتو ول کردی و چند قدم برداشتی.

کی بشه مامان ببینه دخترش بدو بدو داره وسط خونه میدوه عزیز دلم

البته توانایی راه رفتن شما باکمک گرفتن از یک دست مامان و بابا خیلی وقته که شکوفا شده و حتی بعضی وقتا که بیرون میریم کفشاتونو پاتون می کنیم و دستتونو میگیریم و خودت راه میری. و البته امان از اون زمانی که ما از تاتی کردن خسته بشیم و بخوایم شما رو ول کنیم یا بغل کنیم! دیگه خونمون پای خودمونه!

هر کی هم دست شما رو میگیره تاتی کنه مامان بهش تذکر میده که مسوولیتش پای خودت. اگه مجبور شدی تا آخر شب تاتی کنی به ما هیچ ربطی نداره!

و البته به علت علاقه زیاد شما به موبایل فعلا تصویری از حالت ایستاده شما در دسترس نیست! چون نمیشه جلوی شما موبایل دست گرفت تا از شما عکس گرفت!

  • مادر زهرا

نظرات  (۱)

  • سهیلا (کاتارسیس)
  • ای جاااانم. چه مادر باحساسی. الهی ... مو به تنم سیخ شد..
    سبز باشید مادر زهرا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی