زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

به نام او

راستش من خیلی خیلی زیادتر این مدت که دیگه دخترم یکم حرف گوش کن شده و از بقیه چیز یاد می گیره، نگران تربیت اش هستم. اینکه یوقت کاری نکنم که توی ذهنش بمونه و کار خوبی نباشه. یا مثلا چه کارهایی رو جلوش بکنم تا از من الگو بگیره و کار خوبی باشه.

فکر می کردم هر کاری رو بخوام یاد بگیره خیلی باید تلاش کنم  و زحمت بکشم.

ولی مثال نماز خوندن به من ثابت کرد که کار درست رو بکنم و خدا خودش کمک می کنه.

الان چند وقتیه که زهرا منو بلند میکنه که اول وقت نماز بخونم و هر بار توی کار خدا می مونم. من همیشه آرزوم این بود که دختر متدین  و با حجابی تربیت کنم و الان میبینم که خدا جواب دعاهای منو داده. دخترم از من هم جلو تره حتی با این قد فسقلی اش!

تا صدای اذان میشنوه دستشو بالا میبره جلوی گوشش و میگه ادا یعنی الله اکبر. بعد هم میدوه توی اتاق از تو جانماز من روسریمو میکشه بیرون. من هم که دیگه میبینم زهرا از من پایه تره به شیطون لعنت میگم و پا میشم تا نماز اول وقت بخونم.

پروسه نماز خوندن زهرا هم به این صورته که باید یه مهر هم در اختیارشون بذارم و یه روسری سرش کنم. اون هم وایسه کنار من و هی تند و تند سجده کنه! دقیقا هم عین حاج خانم ها. هر بار هم از سجده میاد بالا دستاشو به نشونه الله و اکبر میاره دم گوشش!

نماز خوندن من که خیلی هم اول وقت نیست، و چادر و روسری سر کردن من به همین سادگی روی دخترم تاثیر گذاشته .طوری که حتی وقتی هم که نخواد الله اکبر کنه عشقش اینه که یه روسری بیارم و سرش کنه.

این شد که فهمیدم تو کار خودتو بکن، بقیه اش دست خداست

  • مادر زهرا

نظرات  (۲)

اتفاقا آیسان هم میره جانماز من رو میاره پهن میکنه.به یه نماز هم قناعت نمیکنه.مجبورم هی نماز قضا هم بخونم! ... عاشق سجده کردنشونم ... خدا کمکمون کنه فرزندان پاک تربیت کنیم.ان شاالله
عزییییییییییییییییییییییییییزم زهرای ناز
آفرین به این مادر با تربیت همچین خانمی
من میدونم که بهترین دختر و تحویل اجتماع میدی و خودت لذتش و میبری
ایشالا مثل اسمش نامدار باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی