زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

توانایی های زهرا با اسباب بازی های فکری

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

به نام او 

سلام دختر خوردنی مامان

نمی دونی چقدر دل مامان شاد میشه وقتی شما یه توانایی جدید از خودت بروز میدی.

ما دیروز رفته بودیم خونه آنا و شما داشتی با حلقه هوشت بازی می کردی. یه دفعه اومدی دست منو گرفتی و بردی و نشوندی کنار حلقه ات و گفتی مامان دست . یعنی برات دست بزنم تشویقت کنم.

در اون لحظه بود که من متوجه شدم شما خودت تمام حلقه هوشت رو بدون هیچ کمکی چیدی و فهمیدی کار بزرگی کردی و تقاضای تشویق داری!

شیوه کارت هم این جوری بود که یه حلقه رو میذاشتی و وقتی میدیدی درست نیست درش میاوردی و دنبال حلقه درست تر می گشتی. خلاصه مامان هم دویید و از اولین حلقه ای که شما خودت چیده بودی عکس گرفت برای ثبت در تاریخ!

  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی