زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

علاقه شدید به نقاشی

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۷ ب.ظ

به نام او

سلام دختر مامان

بعد از این کلاس های خلاقیت که ما با هم میرفتیم و توصیه خاله ستاره ، مربی شما به نقاشی، ما 6 عدد مداد و کاغذ در اختیار شما گذاشتیم تا نقاشی کردن رو امتحان کنی. اون موقع شما خیلی مداد و کاغذ رو تحویل نگرفتی و در حقیقت درکی از اینکه این مداده که رنگش روی کاغذ میمونه پیدا نکردی. لازم به ذکره اون موقع شما 1 سال و 1 ماه داشتی.

ما هم این مداد و کاغذ رو گذاشتیم کنار. بعد از حدود 2 ماه ما دو باره مداد و کاغذ رو دادیم خدمت شما و این بار دیگه شما ول کن ماجرا نبودین!

دیگه باید کاغذ و مداد رو از جلوی چشم شما قایم میکردیم! وگرنه یه نفر باید 24 ساعت کنار شما می نشست تا شما دستور بدین که براتون آزاده بکشه، مامان بکشه، بابا بکشه ، سارا بکشه ، عمه بکشه و درسا بکشه!

در عرض مدت خیلی کمی هم مهارت شما توی گرفتن مداد خیلی بالا رفت و این طور هم که از جوانب امر به نظر میاد شما با دست چپ بیشتر کار می کنی تا دست راست.

این عکس از اولین دفعاتیه که شما مداد دست گرفتی و داری نقاشی می کشی در تاریخ 1 شهریور 1393 :

این هم اولین اثر هنری هدفمند شما ، این خطوط شکسته این وسط رو که کشیدی هی ذوق کردی و گفتی پباده (پروانه) ما هم که دقت کردیم متوجه شدیم که نه انگار واقعا شبیه پروانه است!

  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی