زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

نی نی پارتی شماره 7 و 8!

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ

به نام او 

سلام دختر مامان

دیروز من و شما به اتفاق هم رفتیم خونه خاله لیلا و محمد حسین به صرف یک ناهار خوشمزه! به همراه یه عالمه نی نی و مامانشون.

خیلی خیلی بهمون خوش گذشت. 

مخصوصا این که شماها تعامل خیلی بهتری با هم داشتین و کم و بیش با هم بازی می کردین. با هم میخندیدین و با زبون ناقصتون با هم حرف می زدین.

از نی نی پارتی قبلی که خونه خاله مژده و نورا کوچولو بود، ما تصمیم گرفتیم تا توی هر بار مهمونی یه کارگاه مادر و کودک برگذار کنیم. دفعه قبل چون بار اول بود خیلی مورد توجه نی نی ها قرار نگرفت. ولی این دفعه از نظر من خیلی خیلی مفید تر بود. با هم شعر خوندیم. سلام کردیم. نقاشی کشیدیم و کاردستی درست کردیم.

اینم عکسای شما و دوستات :



اینم عکسای شما و دوستات خونه خاله مژده که قبلا نذاشته بودم :


  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی