زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

زهرای ما

روزهای زیبای من و بابایی و زهرا

تولد دو سالگی

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ
به نام او
سلام دختر دو ساله مامان
دیگه شما 2 ساله شدی و مامان باورش نمیشه اون نی نی کوچولوی 50 سانتی ای که یه روز گذاشتنش تو بغل من، الان واسه خودش راه میره و حرف میزنه و نظر میده!
خیلی بزرگ شدی. واسه خودت شدی یه دختر کوچولوی مو فرفری و بور و دوست داشتنی که خیلی گنده تر از سنش صحبت می کنه، شعر می خونه ، قرآن می خونه و خودش تلفن و برمیداره و زنگ میزنه به فک و فامیل!
تولد امسال شما هم باز توی ماه رمضون بود. ما هم به دلیل اینکه با شب های قدر تلاقی نداشته باشه، تولد شما رو بعد از شب های قدر گرفتیم یعنی روز 18 تیر.
اما بذار بگم از چندین جشن تولد مختلفی که برای شما گرفته شد. اولین جشن تولد رو خاله های مامان برای شما گرفتن که با تولد پسر خاله مامان هم یکی شد. اینم گل دختر ما با لباس سوپر پلو خوری کنار کیک مشترکش با پسر خاله مامان :

دومین تولد رو هم من و بابایی با کاپ کیک های مامان پز در شب تولد شما گرفتیم. نکته مهم توی این تولد دسته گل سورپریزی عمه فاطی من بود که یهویی در زدن و پیک آوردش! جالبیش این بود که من توی اتاق داشتم تلفن صحبت می کردم که سبد گل رسید. از تو اتاق که اومدم بیرون دیدم شما داری جیغ و ویغ می کنی و دور دسته گل بالا و پایین می پری! اینم عکس شما کنار کیک های مامان و دسته گل ارسالی :

و اما مهمونی مفصل مامان به مناسبت تولد شما. تم تولدت رو خودم درست کرده بودم با تم رنگین کمان. خودم که خیلی دوستش داشتم. کیک رو هم قصد داشتم خیلی قشنگ تر از اینا تزیین کنم که خمیر فوندانته یاری نکرد! این شد که کیک شما این شکلی شد:


و اینم بخشی از تزیینات تولد شما :



و در آخر هم گل دختر ما با تل رنگین کمونی دست ساز مامان، بخشی از کادوهاش و کیکش :

  • مادر زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی